Kolejne keszowanie po Poznańsku, a wieczorem...

Wtorek, 4 marca 2014 · dodano: 05.03.2014 | Komentarze 0

Dzisiaj korzystając z okazji że mam wolne i jestem do wieczora w Poznaniu wyskoczyłem z rana troszkę pokeszować w okolicach Malty...
Pierwsze padły ,,Poznańskie Słowiki'' super keszyk, tylko szkoda że był uszkodzony :(.

OC - Poznańskie Słowiki
OC - Poznańskie Słowiki © mikadarek

Teraz pojechałem w odwiedziny do Ojca bo dzisiaj ma imieniny... Po krótkim postoju kolej na kolejnego kesza. W tym celu musiałem objechać poznańskie ZOO. Pojechałem troszkę terenowo i skończyło się tym że w jednym miejscu trzeba było pchać rower bo mi się ścieżka skończyła... Po drodze w oddali widać było budynek słoniarni.

Słoniarnia w poznańskim ZOO
Słoniarnia w poznańskim ZOO © mikadarek

,,Figaro&Mykes'' schowany był w ustronnym i spokojnym miejscu, więc z szukaniem i znalezieniem nie miałem żadnego problemu...

OC - Figaro&Mykes
OC - Figaro&Mykes © mikadarek

,,Mauzoleum Mielochów''. Do miejsca w którym były schowane informacje potrzebne do odnalezienia głównej skrzynki dotarłem bez problemów...

OC - Mauzoleum Mielochów
OC - Mauzoleum Mielochów © mikadarek

Z rozwiązaniem zadań też nie było problemów, tylko nie mogłem wklepać nowych kordów. Pomocna okazała się NTU do której zadzwoniłem. Po telefonie keszyk został zaliczony:). Właściwie to miał być już ostatni ale NTU namówiła mnie do odnalezienia jeszcze kesza ,,Ofelia''. Dałem się namówić. Do miejsca ukrycia nie było daleko więc po chwili byłem na miejscu. Co prawda trzeba było troszkę pchać rower po chaszczach, ale cóż taki mamy klimat:P

OC - Ofelia
OC - Ofelia © mikadarek

Teraz już tylko do domu bo wieczorem...