Kwiecień, 2012

Poznańskie keszowanie + dom (Poznań) - praca (Poznań)

Poniedziałek, 30 kwietnia 2012 · dodano: 01.05.2012 | Komentarze 3

Dzisiaj od rana byłem w Poznaniu, a do pracy dopiero szedłem na nockę. Cały ranek poświęciłem na keszowanie po Poznańskich zakątkach... Na pierwszy ogień poszedł ,,Most św. Rocha'' do którego dojechałem ścieżkami rowerowymi.
Opencaching © mikadarek

Bardzo urokliwe miejsce, szczególnie wieczorem kiedy most jest oświetlony.
Niedaleko od mostu ukryty był kolejny kesz ,,Przystań Śniadaniowa''. Tutaj moja osoba wzbudziła zainteresowanie ochrony gdyż teren w tych okolicach jest monitorowany..., ale udało się wpisać do logbook-a bez problemów.

Następnym celem był multak w parku Tysiąclecia nad jeziorem Maltańskim. Wpierw trzeba było dojechać do miejsca które wskazywały kordy, a następnie wytyczyć azymut i tak dotrzeć do właściwego miejsca ukrycia skrzynki ,,Poznań - Park Tysiąclecia''.
Opencaching © mikadarek

Tu czekało następne zadanie które doprowadziło mnie do skrzynki ,,Poznań - Maltańskie zakątki 1''.

Tutaj było kolejne zadanie zbliżające mnie do finału. Musiałem zapisać zaszyfrowaną informację z którą udałem się na miejsce pośrednie gdzie mogłem ją rozszyfrować:). Niestety coś skopałem i kordy zaprowadziły mnie w ,,maliny''. Po konsultacji potwierdziło się moje błędne położenie. Pojechałem z powrotem aby skorygować zaszyfrowaną wiadomość. Teraz już do finałowej skrzynki ,,Poznań - Maltańskie zakątki 2'' dojechałem bez problemu:).

Kolejna skrzynka ,,MAGAZYNY PROCHOWE TWIERDZY POZNAŃ'' ukryta było w okolicach Urzędu Podatkowego koło ul. Warszawskiej. Tak naprawdę to prawie nic z tych magazynów już nie zostało, ale fajnie wiedzieć że w tym miejscu coś takiego kiedyś było.
Opencaching © mikadarek

Na koniec została skrzyneczka ,,AEROKLUB POZNAŃSKI LOTNISKO LIGOWIEC''. Ulokowana była na terenie lotniska i ukryta w bardzo fajnym miejscu...

Pomimo wielu potencjalnych miejsc ukrycia udało mi się ją namierzyć za pierwszym razem:).

Dom (Chrzan) - praca (Poznań) - dom (Poznań)

Niedziela, 29 kwietnia 2012 · dodano: 01.05.2012 | Komentarze 0

• Kalorie 2060kcal

Praca (Poznań) - dom (Chrzan)

Sobota, 28 kwietnia 2012 · dodano: 28.04.2012 | Komentarze 0

• Kalorie 2076kcal

Dom (Chrzan) - praca (Poznań) + Opencaching

Piątek, 27 kwietnia 2012 · dodano: 28.04.2012 | Komentarze 1

Kolejna jazda do pracy z zaliczaniem keszy... Pierwszy ,,Wiatraki'' w Koszutach tuż przy drodze 11. Bardzo urokliwe miejsce widywałem często jadąc samochodem i nie dane mi było się tu zatrzymać.
Opencaching © mikadarek

Kolejny ,,Koszuty'' jak sama nazwa wskazuje zlokalizowany był właśnie w centrum miejscowości niedaleko pałacyku.

Ostatni dzisiejszego dnia ,,Dla Ciebie Polsko!'' ukryty był już kawałek dalej we wsi Trzebisławki. Tu w poszukiwaniach towarzyszył mi piesek, na szczęście nie robił hałasu więc mogłem spokojnie się wpisać do logbook-a.

Dalej już pozostało tylko dojechać do Kórnika i standardową trasą dojechać do pracy.
Aleja lipowa © mikadarek

Jarocin + Opencaching

Czwartek, 26 kwietnia 2012 · dodano: 26.04.2012 | Komentarze 0

Wpierw podskoczyłem do Jarocina naostrzyć łańcuchy do piły... Miałem chwilkę czasu do odbioru, więc podjechałem wpierw do kesza ,,Wieza ciśnień'' którego jakiś czas temu z braku czasu nie szukałem.
Opencaching © mikadarek

a następnie do Witaszyc gdzie był kolejny keszyk ,,Pałac Witaszyce''.

Pałac Witaszyce - armata © mikadarek

Po powrocie do Jarocina i odebraniu ostrych łańcuchów udałem się do Żerkowa pokręcić troszkę po trasie XC. Kamienisty zjazd już jest gotowy... fajna sprawa... może być ciężko.

Praca (Poznań) - dom (Chrzan)

Wtorek, 24 kwietnia 2012 · dodano: 25.04.2012 | Komentarze 5

Dzisiaj niestety całą powrotną drogę miałem pod wiatr i nawet podczas zjazdów max 32,2 km/h. Do domu dojechałem strasznie ujechany...

Malownicza droga do pracy - Opencaching

Poniedziałek, 23 kwietnia 2012 · dodano: 25.04.2012 | Komentarze 3

Dzisiejsza droga do pracy była troszkę bardziej urozmaicona... Początek trasy to standardowy przejazd przez Zaniemyśl do Bnina w którym wskoczyłem na szlak Ringu. Pomarańczowym szlakiem dojechałem do Rogalina gdzie przy Mauzoleum Raczyńskich został niedawno ukryty keszyk. Miejsce to odwiedziłem niedawno w czasie objazdu Ringu, a nawet koło mauzoleum mieliśmy krótką przerwę...

Mauzoleum Raczyńskich - wejście © mikadarek

Mauzoleum Raczyńskich - lew © mikadarek

Po wpinaniu się do logbook-a ruszyłem dalej. W Rogalinku także niedawno powstał keszyk. Szybkie znalezienie i krótkie podziwianie widoków. Poprzedni znalazcy zachwycali się unoszącą się mgłą nad Wartą. Ja niestety n ie miałem okazji tego zobaczyć...

Zakole Warty - Rogalinek © mikadarek

Teraz szybki dojazd do Puszczykowa gdzie czekał na mnie malowniczy przejazd odcinkiem Szlaku Warciańskiego którym dojechałem do Lubonia.

Z Lubania pozostał jeszcze tylko przejazd do pracy.

• Kalorie 1994kcal

Praca (Poznań) - dom (Chrzan) - mokro...

Sobota, 21 kwietnia 2012 · dodano: 21.04.2012 | Komentarze 0

Właściwie w 90% trasy padał deszcz... Do domu dojechałem całkowicie zgnojony. Jadąc przez Zaniemyśl widziałem jak trwają przygotowania do PP w chodzie. Okazało się że padł tam rekord Polski na 20 km kobiet i minima olimpijskie uzyskało aż 6 zawodników i 2 zawodniczki. Widać że małe miejscowości organizują wielkie imprezy...

Praca (Poznań) - dom (Poznań) - praca (Poznań) + Opencaching

Piątek, 20 kwietnia 2012 · dodano: 21.04.2012 | Komentarze 0

Jadąc rano z pracy podskoczyłem jeszcze po keszka ,,Katastrofa Lotnicza - Czerwiec 1952''. Pomimo godzin porannych masakryczny ruch był w jego okolicy...

• Kalorie 2030kcal

Dom (Chrzan) - praca (Poznań) + Opencaching

Czwartek, 19 kwietnia 2012 · dodano: 21.04.2012 | Komentarze 0

Jadąc do roboty zaliczyłem jeszcze kesze które odpuściliśmy podczas sobotniego Ringu. Pierwszy ,,PIERDOŁA Z GĄDEK'' (polecam przeczytać info skąd wzięło się to powiedzenie:)) i drugi podziemna kwatera Wielkanocnego Zająca ,,PkWZ''. Po wszystkim wpadłem jeszcze do mamy na kawę...