Praca (Poznań) - dom (Poznań) + poznańskie keszowanie

Środa, 12 marca 2014 · dodano: 15.03.2014 | Komentarze 0

Pomimo że po nocce to postanowiłem że dzisiaj znowu zgarnę sobie kilka poznańskich keszy:D. Wczesna pora bo kilka minut po 6:00 dawała szansę na bezstresowe szukanie. Wpierw pojechałem na Dębnie po ,,Bobrze amory..." Było troszkę czołgania ale jest:)

OC -  Bobrze amory
OC - Bobrze amory © mikadarek
Następnie pojechałem wzdłuż Warty do mostu Rocha, a stamtąd nad Maltę. Tam czekał na mnie kesz ,, Harry Potter - zwiastun projektu - W Zakazanym Lesie (pm07)''.

OC - Harry Potter - zwiastun projektu - W Zakazanym Lesie (pm07)
OC - Harry Potter - zwiastun projektu - W Zakazanym Lesie (pm07) © mikadarek
Pogoda tak jak przez ostatnie dni słoneczna tylko jakby troszkę zimno... Moje palce już to zaczynały odczuwać. Myślę że dzisiaj przydały by mi się ocieplacze na buty...
Kolejne dwa kesze to już kierunek do domu. Pierwszy to ,,Tiara (pm06)''. Akurat za chwilę miała się rozpocząć poranna msza, więc sporo babuni tam się pokazało... na szczęście nie zwracały uwagi na kosmitę w kasku rowerowym :D

OC -  Tiara (pm06)
OC - Tiara (pm06) © mikadarek
Kawałek dalej, niedaleko mojej dawnej szkoły podstawowej był ostatni dzisiaj ,,Tuś mi, orzeszku (pm01)'' . Nawet nie wiedziałem że w tym miejscu można spotkać rano biegające stadka zajęcy... niestety żadnego nie spotkałem. Pewnie byłem za późno :P

OC - Tuś mi, orzeszku (pm01)
OC - Tuś mi, orzeszku (pm01) © mikadarek
Stąd już tylko żabi skok do domu i spać...