Na kesze do Poznania

Piątek, 25 kwietnia 2014 · dodano: 28.04.2014 | Komentarze 0

Cel na dzisiaj to kolejne kesze w Poznaniu... Na początku aż do Kórnika standardową trasą, a dalej przez Rogalin ,,Ringiem Poznańskim''.
Rogalin - Kościół
Brama kościoła w Rogalinie
W Puszczykowie zmieniłem szlak z pomarańczowego na niebieski (Warciański). Tak fajnie mi się jechało że ominąłem pierwszego kesza :P (źle wprowadziłem kordy w GPS-się).
Na szlaku NSR
Mostek na NSR
Po dojechaniu do Lubonia pojechałem w kierunku Wzgórza Papieskiego na którym czekał drugi keszyk. Spory był ruch w okolicy, więc trzeba było uważać :)
Wzgórze Papieskie
Do kolejnego i zarazem ostatniego kesza było tylko kawałek..., a dokładniej prawie po drugiej stronie trasy A2. Trzeba był tylko dostać się do najbliższej kładki. ,,Obóz Żabikowo to bardzo ciekawe i klimatyczne miejsce o którym mało kto słyszał (INFO).
Brama obozu Żabikowo
Obóz Żabikowo
Bunkier
Po wszystkim pojechałem do mamy co by przenocować bo jutro rano w Poznaniu czekała praca...