Po chaszczach... Opencaching w okolicach Głuszynki

Wtorek, 9 września 2014 · dodano: 09.09.2014 | Komentarze 0

Wolny dzień i na dodatek w Poznaniu... to wiadomo, trzeba pokeszować. W ostatnim czasie pojawiło się troszkę keszy w okolicach Głuszyny więc szybko wykreśliłem sobie trasę i naniosłem kesze. Na początek ,, Misja na Dzikim''.
Misja na Dzikim
Następne kesze to seria mostów nad rzeką Głuszynka (niestety nie zaliczyłem wszystkich 10 sztuk) do których docierałem po terenowej jeździe. Pierwszy to ,,Most Głuszynka #03 Ożarowska''.
Most Głuszynka #03 Ożarowska
Kolejny ,,Most Głuszynka #04 Babicka''.
Most Głuszynka #04 Babicka
Następne trzy kesze zaliczone na ,,pałę''. Okazało się że w Głuszynie nie mogłem jechać po wgranym śladzie z powodu jakiś wykopów. Musiałem improwizować i tak dotarłem do kesza ,,Wyburzony most''... tylko po przeciwnej stronie rzeki :D. Obok była przeprawa przez wodę, ale nie było widać dna więc odpuściłem. Napotkany rolnik poradził mi zdjąć buty i przejść (podobno woda po kolana) lub polem pojechać do najbliższego mostku... właśnie tego do którego miałem dojechać w następnej kolejności. Skorzystałem z drugiej rady :P. Droga po polu nie była najgorsza, więc dojechałem bez problemów. Keszyk ,,Most Głuszynka #06 Piotrkowska'' już na mnie czekał w ukryciu.
Most Głuszynka #06 Piotrkowska
Teraz pozostało wrócić fajnymi leśnymi singielkami po przeciwległej stronie rzeki. Po drodze, w połowie drogi padł jeszcze ,,Meandry Głuszynki''
Meandry Głuszynki
Na fotce widać pole po którym jechałem :D. I tak dotarłem po raz drugi do ,,Wyburzonego mostu'', tym razem już po właściwej stronie rzeki...
Wyburzony most
Przedostatni most na moje dzisiejszej trasie to ,,Most Głuszynka #08 Mostowa''. Szybki wjazd i wyjazd do ostatniego.
Most Głuszynka #08 Mostowa
,,Most Głuszynka #09 Borówiec'' wielokrotnie przekraczany, bo na mojej trasie z domu do pracy i odwrotnie :D.
Most Głuszynka #09 Borówiec
Teraz pozostały jeszcze dwa kesze nie ,,mostowe''. Z Borówca trzeba było jechać zmasakrowaną trasą asfaltową (remonty) do Daszewic. Tam odbiłem na polne drogi którymi dojechałem wpierw do kesza ,,Pod napięciem!'',
Pod napięciem!
a następnie do ,,310 Kompania Radiotechniczna''.
310 Kompania Radiotechniczna
Teraz pozostało już tylko dojechać do Poznania gdzie czekał na mnie obiadek u Mamusi :D