• Sprzęt KROSS R4

Maraton MTB DT4You Oborniki

Sobota, 9 maja 2015 · dodano: 10.05.2015 | Komentarze 3

No i nadszedł ten dzień w którym trzeba sprawdzić w jakiej dyspozycji. Od dawna miałem zaplanowany start w Obornikach który jest jednym z etapów przed Obiszowem :D. Na miejsce dotarliśmy z Patrykiem około 8:30, więc ze spokojem mogliśmy załatwić wszystkie formalności. Po szybkim rozpakowaniu rowerów udaliśmy się na mały rekonesans początku, a zarazem końca trasy... niestety początek nie zapowiadał się optymistycznie. Jednym słowem można to określić ,,piaskownica". Na starcie ustawiłem się kawałeczek za czubem, więc spoko :P. Na trasę ruszyliśmy 10:45 w ,,tumanach" kurzu :D. Cały start traktowałem testowo i chciałem go przejechać wyłącznie na podstawie odczytu pulsometra. Wracając do trasy to po dość długiej piaszczystej prostej rozpoczął się całkiem przyjemny Mix leśnych ścieżek, podjazdów, piaszczystych zjazdów i szuterków... czyli po ,,całości" pozytywnie. Oznaczenie na trasie rewelacja... no i tak przy okazji została złamana pewna tradycja bo udało mi się coś wylosować w tomboli :D choć nie mam pojęcia w jaki sposób były losowanie numery przez redaktora Kurka.

W pustyni i w puszczy... DT4You Oborniki
W pustyni i w puszczy... ©Halina Przybylska

Góra, dół, góra, dół... piach :D