• HRmax 188 (101%)
  • Sprzęt KROSS R4

Bike Cross Maraton Wyrzysk 2015

Niedziela, 31 maja 2015 · dodano: 02.06.2015 | Komentarze 1

Maraton w Wyrzysku pojawił się ponadplanowo w moim planie startów. Na start namówił mnie Patryk. Do Wyrzyska spory kawałek więc wyjazd nastąpił dość wcześnie bo o 6:30. Na miejsce dotarliśmy bez problemów około 9:00, czyli 2h przed planowanym startem. Szybkie załatwienie formalności startowych i od razu ruszyliśmy na rozgrzewkowe kręcenie, a przy okazji sprawdziliśmy jak wygląda ostatnie 4 km trasy. Po drodze spotkałem kilku znajomych Jacka, Marcina i Krzycha.
Po Obornikach ten start także traktowałem treningowo. Tym razem dystans się podwoił ale plan pozostał ten sam... przejechać trasę korzystając ze wskazań pulsometru. Dodatkowo chciałem sprawdzić czy na takim przewyższeniu jestem w stanie jechać nie korzystając z ,,młynka".
Start ruszył o 11:15 czyli z lekkim poślizgiem... Na początek asfaltem za samochodem prowadzącym aby po chwili rozpocząć start ostry. Trochę się obawiałem czy dam radę przejechać dystans mega ale jak się okazuje jazda z kontrolą pulsu u mnie działa... Przewyższenie tak głośno reklamowane nie zrobiło na mnie żadnego wrażenia :P. Na podjazdach byłem nie do zajechania :P. Tętno wskakiwało na poziom w okolicach 175/177 i czułem że rewelacyjnie mi się kręci. Problemy za to miałem na zjazdach... na tych singlowych jeszcze dawałem radę trzymać tempo innych ale na szutrowych to totalna porażka. Pomimo że robiłem co mogłem to i tak mnie wyprzedzali... Na asfaltowym odcinku dwa razy się nie załapałem z żadnym pociągiem :(. Z całości jestem zadowolony ponieważ przyjechałem trasę mega bez żadnego kryzysu, kontrolowałem puls i nie skorzystałem ani razu z młynka :D.