• HRmax 188 (101%)
  • Sprzęt KROSS R4

Bike Cross Maraton Mosina 2015

Niedziela, 28 czerwca 2015 · dodano: 29.06.2015 | Komentarze 0

Mój kolejny w tym roku start u Gogola. Tym razem Mosina... Pomimo że tamtejsze okolice obfitują w rewelacyjne tereny MTB to nie od dziś wiadomo było że niestety nie zostaną one wykorzystane bo to przecież WPN... :. Ale od początku. Na miejsce dotarliśmy z Patrykiem coś lekko przed 9:00 więc z załatwieniem formalności nie było problemu. Na rozgrzewkę pojechaliśmy na początek na Janosik :) i tu od razu wiedziałem że szybciej będzie bez zastanawiania się po prostu wbiec na szczyt :D. Potem troszkę pokręciliśmy się po odcinku (naprawdę niewielkim) XC i ul. Spacerowe/Pożegowskiej. Start oczywiście w ramach świeckiej tradycji został opóźniony o 30' :D. Tym razem załapałem się na 2 sektor startowy :P. Na trasę ruszyliśmy o 11:30. Na początku za samochodem prowadzącym przez ul. Spacerową i szczerze powiedziawszy był to najniebezpieczniejszy moment całego wyścigu... większość startujących z dalszych sektorów była ,,PRO" i ich miejsce było na samym przodzie... Na szczęście Pożegowska wszystko zweryfikowała :P. Dalej był właściwie już tylko ogień do momentu dojechania do Janosik. Tu były dwa fajne podjazdy (pierwszy butowany), a dalej kawałeczek trasy XC i dalej kolejny ogień do Janosika. Właściwie to jestem w szoku że udało mi się utrzymywać mocne tempo prawie do samego końca, wszak bardziej mi leży Wyrzysk. Troszkę mi zabrakło pary na prostej, kawałek przed zjazdem w kierunku Janosika.