Praca (Poznań) - dom (Chrzan) + Pierwsza wielka wyprawa Benia

Wtorek, 13 lipca 2010 · dodano: 13.07.2010 | Komentarze 0

Dzisiaj Beniu podjął wielkie wyzwanie przejazdu z Poznania do Chrzanu!!! Z pracy około 7:30 dojechałem do ronda Starołęka gdzie czekali na mnie Honie i Beniu. Pojechaliśmy moją standardową trasą przez Starołękę
Pierwsze kilometry wyprawy Benia © mikadarek

Daszewice
Na rogatkach Poznania © mikadarek

Borówiec
Kórnik gdzie dokupiliśmy trochę wody i zjedliśmy pod zamkiem po batoniku
Trasa Katowicka w okolicy Kórnika © mikadarek

Dalej trasa biegła wzdłuż jezior do Zaniemyśla.
Tu w parku nastąpiła mała przerwa, choć Beniu bardzo dzielnie pokonywał kilometry, trzeba było jednak dawać Mu trochę odpocząć.
Przerwa w parku w Zaniemyślu © mikadarek

W okolicach Solca troszkę już Beniu odczuwał kilometry więc przystanki następowały troszkę częściej
Przerwa w okolicach Solca © mikadarek

Wystarczało tylko chwila przerwy i Beniu był gotowy do dalszej drogi
Przejazd przez Solec © mikadarek

Wał przeciwpowodziowy w Solcu © mikadarek

Po przejechaniu mostu jechaliśmy już znaną Beniowi drogą przez Rogusko, Komorze gdzie zatrzymaliśmy się na moment i poprosiliśmy miejscowego pana o napełnienie butelki wodą. Dalej przez Klęke dojechaliśmy do Chrzanu. Za tydzień wybieramy się na objazd zbiornika Jeziorsko i po dzisiejszej wyprawie Beniu nie będzie miał większych problemów z kolejną wyprawą:))