Standard

Środa, 20 października 2010 · dodano: 20.10.2010 | Komentarze 6

Coraz więcej deszczu więc w końcu zaopatrzyłem mojego rumaka w nowe błotniki SKS-a:)
Rumak z nowymi błotnikami © mikadarek

mikadarek
| 08:22 piątek, 22 października 2010 | linkuj Spoko. Teraz już wiem gdzie szukać:). Jechałem tą drogą dwa razy ale się nie rozglądałem.
kkkrajek18-remov
| 20:22 czwartek, 21 października 2010 | linkuj właśnie wysłałem. Lepszej mapki na szybko nie znalazłem, wiec trzeba przybliżyć. Gdy się pojedzie wzdłuż drogi którą oznaczyłem na zielono to nie da się nie trafić ;p
Pozdrawiam
mikadarek
| 19:20 czwartek, 21 października 2010 | linkuj To może z fotkami podeślij mi jeszcze jakiś szkic (mapkę) w którym miejscu w okolicy Sulęcinka to jest:). mikadarek@gmail.com
kkkrajek18-remov
| 15:51 czwartek, 21 października 2010 | linkuj Bismarcka znam już na pamięć :)
Tor XC jest dosłownie przy samej drodze, prawie na nią wchodzi.
Nie wiem czy ta góra ma jakąś ale wiem, że ma 84m. Podjazdy są z każdej strony . Wokół góry prawie same single, i fajny zjazd który widać z drogi głównej ... Wydaje mi się, że jest bardziej stromy niż na Bismarcku. Mogę wysłać 2 zdjęcia na maila bo byłem ostatnio i zrobiłem, żeby rozsławić to miejsce :) Ostatni widziałem, że trenuje tam też Agro Team :)
Pozdrawiam
mikadarek
| 16:15 środa, 20 października 2010 | linkuj Często jadę przez Sulęcinek do Solca ale z Zaniemyśla. Nic nie wiedziałem o torze do XC. Chętnie bym go sobie zobaczył:). Co do Bocianiej to też nie słyszałem. Pogrzebałem trochę w necie i się okazało że przejeżdżałem niedaleko dwa razy:). Może kiedyś się wybiorę ją zaliczyć. Ja natomiast polecam górę ,,Bismarck'' jest ona kawałeczek od Srody. To info o górze: http://lech-poz.webpark.pl/gora_bismark.htm
kkkrajek18-remov
| 14:40 środa, 20 października 2010 | linkuj witam.
wie pan może czy można jakoś wjechać na Bocianią górę ? Ponoć jest coś takiego koło miłosławia-winnej góry.
Przy okazji polecam tor XC na górze przy samym sulęcinku (koło drogi ze środy do sulęcinka). :)