Dom (Chrzan) - praca (Poznań) + OC

Poniedziałek, 18 kwietnia 2011 · dodano: 18.04.2011 | Komentarze 0

Fajna pogoda więc czas zaliczyć kilka nowych keszy... w drodze do pracy. Do Kórnika standardową drogą przy lekkim wietrze w twarz. Za Kórnikiem w Borówcu skręciłem na most nad krajową 11, co ciekawe most wygląda na nowoczesny, a z obu stron prowadzą do niego jakieś dziurawe drogi... Kawałek dalej już czekał na mnie pierwszy keszyk o nazwie ,,Kamień św. Huberta''.
Opencaching © mikadarek

Chwilka szukania bo namiary GPS wskazywały sam kamień, a nie miejsce ukrycia. Po odnalezieniu chwilka przerwy na batonika i w drogę do ,,Żarłocznego pienka'':)). Trasa wiodła twardą leśną drogą, a dopiero pod koniec leśną ścieżką która doprowadziła mnie prawie pod sam kesz.

Normalnie jakiego miałem pietra aby wsadzić rękę w tą paszczę:)
Kolejny kesz ,,Zwierzęcy tunel'' znajdował się dość blisko biorąc pod uwagą że kawałek będę musiał prowadzić rower przez las... Przynajmniej mogłem przez ten tunel przejechać rowerem:)
Opencaching © mikadarek

Na miejscu trafiłem ma starszą kobietę która akurat uprawiała nordic walking, a zobaczywszy mnie jak wypadam z tunelu zaczęła mnie obserwować. Aby nie zdradzić miejsca ukrycia kesz musiałem udawać głupa że akurat coś grzebie przy rowerze:). Obok tunelu przechodził szlak rowerowy Borówiec którym dojechałem do mojego ostatniego kesza na dziś ,,Szlak rowerowy Borówiec''. Jadąc na miejsce minąłem w międzwczasie starszą panią... Chwilka szukania kesza i jest mój:).

Teraz jeszcze wizyta u mamy na kawce i do pracy na nockę.