Dom (Chrzan) - praca (Poznan) +Opencaching

Niedziela, 22 maja 2011 · dodano: 22.05.2011 | Komentarze 0

Po drodze do pracy postanowiłem jeszcze raz spróbować powalczyć z laską Ra w Sali Map:). Kombinowałem, kombinowałem i z małą pomocą Pyry odczytałem brakującą cyfrę potrzebną do znalezienia Ruin Świątyni. Dalej podjechałem jeszcze raz do Tybetu gdzie ostatnio nie dałem rady znaleźć kesza w którym takrze była ukryta wskazówka. Tym razem się udało. Pyra wskazał mi inną drogę która może dla rowerzysty nie była za dobra ale jeśli chodzi o miejsce ukrycia kesza zdecydowanie lepsza. Ze znalezieniem już tym razem nie było problemu i nawet się nie poparzyłem pokrzywami jak ostatnio:). Pogadałem chwilkę z Pyrą i ruszyłem do Tulc gdzie do zaliczenia miałem kesza ,,Kościół pw. NNMP w Tulcach''. Fajne spokojne miejsce gdzie nawet podczas trwającej mszy nie miałem stresu podczas szukania.
Opencaching © mikadarek

Czas mnie gonił, a do zaliczenia jeszcze pozostał ,,Most Żerniki'' gdzie był zapisany drugi brakujący parametr GPS (pierwszy to ,,Most Tulce) do odnalezienia kesza ,,Parowozownia Kobylepole''. W okolice mostu dotarłem bez problemów ale samo dotarcie do punktu 0 nie obyło się bez prowadzenia roweru przez karczowisko, jakieś mokradło i porośniętą łąkę.

Dalsza droga okazała się już przyjemniejsza bo z drugiej strony do mostku dochodziła polna dróżka. Teraz już pozostało pojechać do pracy i myślenie o ,,Ruinach Świątyni'' gdzie ukryta jest Arka:).