Opencaching

Poniedziałek, 29 sierpnia 2011 · dodano: 30.08.2011 | Komentarze 3

Dzisiaj przyszedł czas na zaliczenie keszy w okolicy Gołuchowa oraz w drodze powrotnej w Dobrzycy i Jarocinie. Ruszyłem dość wcześnie jak dla mnie czyli o 8:00.
Do pierwszego kesza,,Zamek w Gołuchowie - MaCz005'' dotarłem około 10:15. Znalezienie samego miejsca ukrycia troszkę mi zajęło, ale jednak się w końcu udało.
Opencaching © mikadarek

Dalej pojechałem nad zalew w Gołuchowie i kolejny raz troszkę szukania było... Już miałem się poddać to zupełnie przypadkowo natknąłem się na keszka.

Trzeci punkt zlokalizowany był też niedaleko. Chwilka jazdy przez las i już byłem przy ,,Mogiła - MaCz004''. Tym razem poszło sprawnie.

Teraz w planach było odwiedzenie rodziny która mieszka w okolicach. Pojechałem dalej leśnymi drogami po drodze minąłem niemały kamyszek o którym jest kilka legend.
Kamień w lesie Gołuchowskim © mikadarek

Na Borczysku nastąpiła przerwa w jeździe. Przekąsiłem co nieco, pogadałem troszkę i pojechałem przez Kuchary do Żychlina do kolejnej rodzinki gdzie była kolejna przerwa na kawę i coś słodkiego...
Z nowymi siłami ruszyłem w drogę powrotną na której miałem jeszcze kilka keszy do zaliczenia.
W Dobrzycy w tamtejszym parku były zlokalizowane dwa. ,,Pałac w Dobrzycy - MaCz006'' nie został przeze mnie znaleziony. Krążyłem i krążyłem ale bez rezultatu. Może przy okazji jeszcze raz spróbuje.

Park w Dobrzycy © mikadarek

Drugi ,,Monopter w Dobrzycy'' odkryłem bez problemów. Musiałem jednak troszkę poczekać aż para nowożeńców skończy sesję fotograficzną:).

W centrum miasta zaliczyłem jeszcze ,,Kościół poewangelicki w Dobrzycy''
Opencaching © mikadarek

Niestety czwarty kesz w Dobrzycy ,,Obelisk Mikołajczyka'' takrze nie został dzisiaj odkryty. Jest powód aby jeszcze raz tam pojechać...
W Jarocinie zdobyłem jeszcze ,, 011 - Glan - Festiwalowa nr 2''.

W sumie to dzisiejsze łowy nawet udane. Trzeba będzie podjechać jeszcze raz do Dobrzycy spróbować znaleźć jeszcze raz te dwa nieznalezione kesze.