Praca (Poznań) - dom (Poznań) - praca (Poznań) + opencaching

Niedziela, 30 października 2011 · dodano: 30.10.2011 | Komentarze 0

Nastąpiła zmiana czasu, więc dzisiaj zamiast kończyć pracę o 7:00 skończyłem o 6:00:). Ponieważ dzisiaj zostałem w Poznaniu do kolejnej nocki postanowiłem od razu po pracy zaliczyć kilka skrzynek w okolicy Malty. Wpierw pojechałem na osiedle Piastowskie do tamtejszej pływalni. Tam ukryty był pierwszy keszyk ,,Pływaczka''.
Opencaching © mikadarek

Wczesna pora i do tego niedziela umożliwiła mi spokojne poszukiwania i całe szczęście. Miejsce w ciągu dnia jest dość ruchliwe.
Następnie skierowałem się nad Maltę, a dokładniej do ,,Term Maltańskich''

Tu już nie było tak łatwo... Same namiary gps były bardzo dokładne ale szukanie samego miejsca ukrycia... Dobrze że nie było ruchu:). W pewnym momencie nawet pojawił się patrol policji:). Pomyślałem że jakiś nadgorliwiec się mną zainteresował jak szukałem po kątach:).
Następny cel to ,,Źródełko''. Odległość nie była wielka więc po chwili już byłem na miejscu. Troszkę szukania i zaliczony.
Opencaching © mikadarek

Od tego momentu kierowałem się już w kierunku domu. Po drodze zaliczyłem jeszcze kesza ,,To nie jest młyn!'' którego założycielką jest koleżanka z pracy.