Poznańskie keszowanie + dom (Poznań) - praca (Poznań)

Poniedziałek, 30 kwietnia 2012 · dodano: 01.05.2012 | Komentarze 3

Dzisiaj od rana byłem w Poznaniu, a do pracy dopiero szedłem na nockę. Cały ranek poświęciłem na keszowanie po Poznańskich zakątkach... Na pierwszy ogień poszedł ,,Most św. Rocha'' do którego dojechałem ścieżkami rowerowymi.
Opencaching © mikadarek

Bardzo urokliwe miejsce, szczególnie wieczorem kiedy most jest oświetlony.
Niedaleko od mostu ukryty był kolejny kesz ,,Przystań Śniadaniowa''. Tutaj moja osoba wzbudziła zainteresowanie ochrony gdyż teren w tych okolicach jest monitorowany..., ale udało się wpisać do logbook-a bez problemów.

Następnym celem był multak w parku Tysiąclecia nad jeziorem Maltańskim. Wpierw trzeba było dojechać do miejsca które wskazywały kordy, a następnie wytyczyć azymut i tak dotrzeć do właściwego miejsca ukrycia skrzynki ,,Poznań - Park Tysiąclecia''.
Opencaching © mikadarek

Tu czekało następne zadanie które doprowadziło mnie do skrzynki ,,Poznań - Maltańskie zakątki 1''.

Tutaj było kolejne zadanie zbliżające mnie do finału. Musiałem zapisać zaszyfrowaną informację z którą udałem się na miejsce pośrednie gdzie mogłem ją rozszyfrować:). Niestety coś skopałem i kordy zaprowadziły mnie w ,,maliny''. Po konsultacji potwierdziło się moje błędne położenie. Pojechałem z powrotem aby skorygować zaszyfrowaną wiadomość. Teraz już do finałowej skrzynki ,,Poznań - Maltańskie zakątki 2'' dojechałem bez problemu:).

Kolejna skrzynka ,,MAGAZYNY PROCHOWE TWIERDZY POZNAŃ'' ukryta było w okolicach Urzędu Podatkowego koło ul. Warszawskiej. Tak naprawdę to prawie nic z tych magazynów już nie zostało, ale fajnie wiedzieć że w tym miejscu coś takiego kiedyś było.
Opencaching © mikadarek

Na koniec została skrzyneczka ,,AEROKLUB POZNAŃSKI LOTNISKO LIGOWIEC''. Ulokowana była na terenie lotniska i ukryta w bardzo fajnym miejscu...

Pomimo wielu potencjalnych miejsc ukrycia udało mi się ją namierzyć za pierwszym razem:).