• Kalorie 1992kcal

Resztki... - Opencaching

Czwartek, 24 maja 2012 · dodano: 24.05.2012 | Komentarze 0

Rano choć piękne słońce to zimno... Musiałem jechać w wiatrówce ale bez rękawków. Pojechałem dzisiaj zaliczyć 3 okoliczne kesze które pozostały z różnych powodów niezdobyte. Po pierwszy pojechałem do Góry. Sam kesz ,,031 - Pomnik Bohaterom'' znaleziony bez problemów, tylko sam kesz... leżał sobie na trawce, a miejsce jego ukrycia było puste.
Opencachig © mikadarek

Po kolejnego kesza trzeba było jechać do Łowęcic gdzie znajdował się ,,027 - Kościół poewangelicki''. Skrzyneczka tym razem schowana w świetnym miejscu.
Opencaching © mikadarek

Ostatni dziś kesz znajdował się w Zakrzewie. Podczas mojej ostatniej wizyty w tym miejscu skrzyneczka była czasowo niedostępna. Teraz w końcu mogłem po nią pojechać. ,,Pałac Zakrzew'' prezentuje się wyśmienicie, choć samo miejsce ukrycia jest trochę od niego oddalone z powodu przepisów zabraniających przebywania na terenie osób nieupoważnionych...

Na szczęście szybko wjechałem i zrobiłem tam fotkę i nie natknąłem się na ochronę:).