Śremskie keszowanie...

Sobota, 23 czerwca 2012 · dodano: 23.06.2012 | Komentarze 0

Na dzisiaj zaplanowane było zaległe keszowanie w okolicach Śremu... Na godzinę 8:00 umówiliśmy się z ElGustaff-em w Klęce skąd ruszyliśmy przez Książ prosto do Śremu. Do zdobycia na dzisiaj zaplanowanych było 9 skrzyneczek. Pierwsze dwie były w Śremie. ,,Śremska wieża'' padła jako pierwsza...
Opencaching © mikadarek

Niedaleko od niej ukryty był kolejny kesz ,,Śremska Promenada''. Leży ona na szlaku Warciańskim. Na szczęście nie było prawie żywej duszy, więc w poszukiwaniach nikt nam nie przeszkadzał...
Promenada w Śremie © mikadarek

Teraz udaliśmy się do ,,Manieczek'' gdzie w tamtejszym parku znalazł swoje miejsce trzeci kesz. Tym razem także w poszukiwaniach nikt nam zbytnio nie przeszkadzał, choć ze znalezieniem mieliśmy mały problem...

Józef Wybicki w Manieczkach © mikadarek

Po czwartego kesza udaliśmy się do ,,Brodnicy'' gdzie nastąpiła mała przerwa na uzupełnienie zapasów...

Od tego momentu można było już uznać że zaczynamy wracać do domu...
Piąta skrzynka ukryta była w ,,Jaszkowie'' na terenie tamtejszego Centrum Hipiki.
Super miejsce leżące nad samą Wartą.

Dwa czarne rumaki:)) w Jaszkowie © mikadarek

Warta w Jaszkowie © mikadarek

Tu też znalazłem niezłego kandydata dla Belli:)))
Kandydat dla Belli:))) © mikadarek

Dalej pojechaliśmy szlakiem Warciańskim do ,,Góry''. Szósty kesz poddał się bez większych problemów.
Opencaching © mikadarek

Teraz przyszedł czas na ostatnie trzy skrzynki które także były w Śremie z tymże po drugiej stronie Warty. Siódmy to ,,Dziewczynka z Zapałkami''. Fajna klimatyczna figurka która znajduje się u zbiegu ulic...

Następna to ,,Śremski rynek''

i ostatnia w dzisiejszym dniu ,,Park Miejski w Śremie''
Opencaching © mikadarek

Do domu wracaliśmy także tą stroną Warty. Jechaliśmy przez Mechlin, Dąbrowa, Grodzewo i Kępę Wielką. Potem wjechaliśmy nawał i nim dotarliśmy do Solca skąd już znaną drogą dojechaliśmy do domów...