Rekord... - Częstochowa

Sobota, 14 lipca 2012 · dodano: 15.07.2012 | Komentarze 3

Dzisiaj umówiony byłem z basergor na poprawienie swoich dystansów dziennych. Celem do osiągnięcia była Częstochowa. Pogoda do połowy trasy była przyzwoita i lekki czołowy wiatr nie przeszkadzał. Dopiero po połowie dystansu, a w szczególności po około 150 km dał nam nieźle w kość. Zaczęły pojawiać się podjazdy co jeszcze bardziej nas męczyło. Na szczęście rekordy dobowe które mieliśmy zaplanowane udało się nam zrealizować, a w czasie jazdy już rozpoczęliśmy rozmowy nad ich poprawieniem...:). W opcję wchodziło 250km lub nawet 300km, ale to dopiero w przyszłym roku.
Rekord dobowy: Chrzan - Częstochowa 229,7km © mikadarek

basergor
| 18:48 wtorek, 17 lipca 2012 | linkuj Jadąc cały czas mi czegoś brakowało ... jak wczoraj zobaczyłem opuszczone wagoniki w starej cegielni to mnie olśniło --- nie keszowałeś :-)
mikadarek
| 14:18 poniedziałek, 16 lipca 2012 | linkuj Jechało się rewelacyjnie w takim towarzystwie.
basergor
| 05:43 poniedziałek, 16 lipca 2012 | linkuj Dzięki za wspólną jazdę.