Sierpień, 2010

Lekki rozjazd

Wtorek, 17 sierpnia 2010 · dodano: 17.08.2010 | Komentarze 0

Trasa: Chrzan - Żerków - Śmiełów - Paruchów - Pogorzelica - Śmiełów - Lgów - Dębno - Chrzan

Maraton MTB Hermanów 2010

Niedziela, 15 sierpnia 2010 · dodano: 17.08.2010 | Komentarze 0

Wstyd się przyznać ale o tym maratonie dowiedziałem się dopiero kilka dni temu choć odbywał się prawie obok mojego domu. Ja i Honie decyzję o udziale podjęliśmy od razu, w końcu to będzie nasz domowy maraton (mam nadzieję że coroczny). Ja miałem komfortową sytuację ponieważ niedzielę miałem wolną ale Honie to zaszalała. Rano na maraton przyjechała z nocki, a po maratonie musiała wracać na kolejną nockę (IRON WOMEN). Ja pojechałem MEGA, a Honie MINI. Na starcie ustawiliśmy się w okolicach środka
MTB Hermanów 2010 © foto hermanow

Po starcie ruszyłem swoim tempem. Po wjechaniu do lasu miałem małe problemy z wyprzedzaniem bo jak dla mnie było dość wąsko. W połowie odcinka do Nowego Miasta zaliczyłem pierwszą glebę. Biker który mnie chciał wyprzedzić w ostatniej chwili zasygnalizował chęć wyprzedzenia, a mnie właśnie zarzuciło na piasku no i nasze rowery się zahaczyły i oboje leżeliśmy na poboczu. Szybko się pozbieraliśmy i pojechaliśmy dalej.

Około 9 km jechałem w grupie z którą przejechaliśmy skręt w prawo i dojechaliśmy do drogi asfaltowej. Trzeba było się cofnąć chyba jakieś kilka set metrów (na szczęście niewiele), wstyd powiedzieć że kilka dni temu z Honie robiliśmy objazd trasy mini.
MTB Hermanów 2010 © Wojtek

Po pierwszym bufecie gdzie był rozjazd trasy MINI zrobiło się trochę luźniej.
Na niebezpiecznym zjeździe w okolicach kościoła w Brzóstkowie o którym informowano przed startem zaliczyłem drugą glebę na samym końcu zjazdu. Trochę przesadziłem z prędkością i wpakowałem się w jakąś koleinę. Trochę mi zeszło zanim wyprostowałem kierownicę i siodełko. Sił mi nie brakowało więc zabrałem się do gonienia bikerów którzy mnie w tym miejscu wyprzedzili. W okolicach Żerkowa byłem przygotowany na na szybką jazdę do Bieździadowa, a tu nagle moim oczom ukazał się spory podjazd pod przekaźnik telewizyjny. Zacisnąłem zęby i wjechałem na sam szczyt:). Teraz już tylko został odcinek do Bieździadowa i szybki odcinek asfaltowy gdzie wciągnąłem sobie batonika do tunelu.
Po dotarciu do wału widziałem kilku bikerów jadących kawałek przede mną i postanowiłem ich podgonić. Po zjechaniu z wału byłem już w pięcioosobowej grupce (albo sześcioosobowej). Na niewielkim podjeździe przed wjazdem na asfalt postanowiłem zaatakować, a na ostatnim asfaltowym podjeździe dołożyłem do pieca:). Jak skręcałem do Hermanowa widziałem już tylko jednego bikera który mnie wyprzedził na zjeździe. Nie jestem sprinterem więc wiedziałem że na finiszu raczej nic nie zdziałam.
MTB Hermanów 2010 © foto hermanow

Ze startu jestem zadowolony. 35 miejsce w OPEN i 11 w M3.
Honie natomiast zaszalała i zajęła 5 miejsce w K3. Po dotarciu do mety szybko się zwinęła i pojechała rowerem do Chociczy na pociąg.

Dom (Poznań) - praca (Poznań) - dom (Chrzan)

Sobota, 14 sierpnia 2010 · dodano: 14.08.2010 | Komentarze 0

Z Chociczy pojechałem do Hermanowa pobrać numery i chipy na jutrzejsze zawody MTB.
Kategoria Do i z pracy

Dom (Poznań) - praca (Poznań) - dom (Poznań)

Piątek, 13 sierpnia 2010 · dodano: 13.08.2010 | Komentarze 0

Kategoria Do i z pracy

Dom (Chrzan) - praca (Poznań) - dom (Poznań)

Czwartek, 12 sierpnia 2010 · dodano: 12.08.2010 | Komentarze 0

Pętla rodzinna

Środa, 11 sierpnia 2010 · dodano: 12.08.2010 | Komentarze 3

Dzisiaj pojechałem trasą którą jakiś czas temu mi zaświtała w głowie. Całą trasę miałem opracowaną na mapie którą miałem w mapniku. Trasa biegła z Chrzanu przez Żerków, Żółków, Dobieszczyzne, Grab, Żegocin, Broniszewice, Grodzisko, Zawidowice, Brzezie, Tursko skąd do Gołuchowa prowadziła ścieżka rowerowa przez las
Ścieżka rowerowa w lesie:) © mikadarek

W Gołuchowie zaliczyłem oczywiście Zamek
Zamek Gołuchowski © mikadarek

Dalej pojechałem przez las do kamienia
Kamień w lesie Gołuchowskim © mikadarek

Po dotarciu na Borczysko nastąpiła mała przerwa. U Wuja zostałem poczęstowany kiełbasą:). Dalej ruszyłem już z pełnym brzuszkiem w stronę Żychlina gdzie odwiedziłem kuzynkę. Droga powrotna prowadziła przez Bronów, Ligotę, Koryta, Karmin, Fabianów, Kotlin, Twardów, Tarce, Wilkowyja, Chrzan

Objazd trasy mini Maratonu MTB Hermanów 2010 + zakupy w Golinie

Wtorek, 10 sierpnia 2010 · dodano: 10.08.2010 | Komentarze 4

Szok!!! Dopiero wczoraj wyczaiłem że prawie pod moim domem w najbliższą niedzielę odbywać się będzie I Maraton MTB Hermanów 2010 (Link do strony maratonu). Dzisiaj czym prędzej się zarejestrowałem razem z Honie. Ja na GIGA, a Honie na MINI. Pojechaliśmy sobie objechać trasę MINI która ma mieć około 28 km. Znam doskonale okoliczne tereny ale w kilka miejsc przez które będzie przebiegała trasa nigdy nie zaglądałem i to był błąd. Trasa jest zarąbista, a miejsca w których nigdy nie byłem (na odcinku od skrętu z asfaltu do lasu po starcie aż pod samo Nowe Miasto) bajkowe.
Następnie pojechałem do Goliny po kilka klamotów do rowerów.

Praca (Poznań) - dom (Chrzan)

Poniedziałek, 9 sierpnia 2010 · dodano: 09.08.2010 | Komentarze 0

Dzisiaj miałem jechać z Poznania do Chrzanu rowerem, lecz Honie i Beniu namówili mnie na jazdę pociągiem do Chociczy. Na Starołękę jechałem rowerem, a Oni tramwajem bo nie mieli rowerów w Poznaniu. Z Chociczy do Chrzanu pojechałem też rowerem, a Honie z Beniem naszym samochodem.

Dom (Chrzan) - praca (Poznań) - dom (Poznań)

Niedziela, 8 sierpnia 2010 · dodano: 08.08.2010 | Komentarze 0

Dzisiaj też po pracy prosto do domu bo o 20:00 zakończenie LOST-ów
Kategoria Do i z pracy

Dom (Poznań) - praca (Poznań) - dom (Poznań)

Sobota, 7 sierpnia 2010 · dodano: 07.08.2010 | Komentarze 0

Dzisiaj miałem okropnego lenia i w obie strony jechałem bez żadnych dodatkowych kilometrów, a poza tym jak wracałem z pracy to padało (każda wymówka jest dobra)