• Sprzęt KROSS R4

Singletrack pod Smrkiem dzień 2

Piątek, 8 sierpnia 2014 · dodano: 17.08.2014 | Komentarze 0

Po nocnych opadach, trochę się obawiałem poranka... nie potrzebnie. Od samego rana słońce pięknie świeciło. Szybkie śniadanko i ruszyliśmy na trasę... na początek zielonym (Nástupní). Dzisiaj w planie było już przejechanie niebieskiego singla (Hřebenáč) i przedłużenie czerwone (Obora). Tradycyjnie na niebieskim singlu było sporo wody..., ale co tam, dzisiaj wracamy do domu więc możemy się zgnoić :P.
Granica Polsko - Czeska

Na niebieskiej trasie
Na szczęście wody było trochę mniej niż ostatnim razem... ale jednak była :D. Na czerwonym singlu (Obora) to już jazda po suchej nawierzchni na której Beniu rozwijał kosmiczne prędkości :D. Po dotarciu do centrum singli ja dokręciłem jeszcze zielonym (Nástupní) i początkiem czerwonego (Rapický okruch). Tu odbiłem na czarnego singla (Nad Czerniawą) którego pokonałem w wyścigowym tempie :D. Tym samym tempem dokończyłem pozostałą część czerwonego (Rapický okruch) i zielonego (Nástupn).
Na czarnej trasie
Po wszystkim pozostało się jeszcze wykąpać i spakować i w drogę do domu..., ale w planach jest jeszcze powrót tu w tym miesiącu :D