Czasem słońce, czasem deszcz (grad). Trasa 03

Środa, 21 kwietnia 2010 · dodano: 21.04.2010 | Komentarze 0

Prognozy na dzisiaj nie były optymistyczne. Pojechaliśmy z Beniem do jego szkoły, a stamtąd już sam trasą 2 aż do Pogorzelicy. Z Chrzana do Kretkowa miałem mocny wiatr w plecy i średnia pokazywała około 43km/h. Na ale potem trzeba było za to zapłacić:(. W Pogorzelicy pojechałem na prom i przeprawiłem się na drugą stronę Warty.
Prom w Pogorzelicy w akcji © mikadarek

Potem tak jak wczoraj przez Szczodrzejewo i Czeszewo. W Czeszewie odbiłem do przeprawy którą zajmuje się Nadleśnictwo. Prom ,,NIKODEM'' kursuje tylko w okresie od 1 maja do 30 września o pełnych godzinach do 8:00 do 20:00. W tym miejscu na przeciwległym brzegu rozciąga się Żerkowsko-Czeszewski Park Krajobrazowy.
Prom ,,NIKODEM'' w Czeszewie © mikadarek

Pstryknąłem fotkę i pojechałem przez Orzechowo do Dębna. Oczywiście od wczoraj nic się nie zmieniło w sprawie promu więc wałem pojechałem do mostu. Po zjechaniu z mostu spotkałem kobietę która mieszka w pobliski domu i spytałem jak to jest z tym przechodzeniem przez most i tą tablicą która tego zakazuje. Podobno kiedyś była tablica na której była informacja że przechodzi się na własną odpowiedzialność. Teraz jest zakaz i czasami bywają tam SOK-iści. Do ulicy pojechałem kawałek wałem i dalej do Chrzanu.