Szybkie keszowanie

Poniedziałek, 26 marca 2012 · dodano: 26.03.2012 | Komentarze 0

Niestety cały weekend pracowałem, a w piątek wysypało w mojej okolicy nowymi keszami. O FTF-ach mogłem zapomnieć:(. O 10:00 wyruszyłem zgarnąć kilka skrzynek aby jutro mieć możliwość zaliczenie tych troszkę dalej położonych. Na pierwszy ogień poszedł ,,Dzwonnica przy kosciele sw Wojciecha ''. Miejsce doskonale mi znane gdyż często tędy kręcę.
Opencaching © mikadarek

Z kolejnym keszem ,,Młyn nad lutynią '' miałem małe perypetie... ElGustaff miał zakładać tam skrzynkę i jakiś czas temu pokazywał mi ten młyn i proponowane miejsce ukrycia. Zasugerowałem się tymi informacjami i pojechałem na pamięć. Okazało się że wylądowałem na przeciwległym brzegu Lutyni:(. Po konsultacji z marass1111-em z OC wiedziałem już co jest grane... Musiałem wrócić do głównej drogi na Jarocin i zaatakować kesza z drugiej strony. Tu załapałem się na STF-a (chociaż to).

Ostatni kesz także w doskonale znanym miejscu co wykożystał kkkrajek18:).
,,Folwark Konny Hermanów'' nic dodać, nic ująć... Przy podejmowaniu nie miałem problemów pomimo pracującej w pobliżu koparki, ale z odkładaniem... Kiedy wpisywałem się do logbooka operator koparki zmienił miejsce i ustawił się centralnie w moją stronę:(. 30 minut rżnąłem głupa zanim udało mi się kesza schować na swoje miejsce.