Kto nie ma w głowie ten ma w nogach... OC

Wtorek, 27 marca 2012 · dodano: 27.03.2012 | Komentarze 0

Dzisiaj co prawda już spóźnione zbieranie keszy które pojawiły się przed weekendem. Wpierw pojechałem przez Mieszków do Góry. Tam czekał już pierwszy keszyk ,,023 - Stacja PKP Góra''
Opencaching © mikadarek

Dalej stało się to o czym mówi tytuł... W Holim wybrałem kolejnego kesza o jednego za daleko i jak dojechałem do Siedlemina przypomniałem sobie że po drodze powinien być jeszcze jeden kesz:(. Sprawdziłem i okazało się że to jednak fakt. Kesz był 3,5 km wcześniej. Co było robić, nie zostawię jednego samotnego... zawróciłem. I tak doszło mi 7 km gratis... Zapora gdzie był schowany była koło drogi że też wcześniej sobie nie przypomniałem:)

Teraz trzeba było się sprężać bo czasu i tak miałem na styku...
Po dotarciu do Witaszyc, a dokładniej do pałacyku w którym spędziłem troszkę więcej czasu... nie mogąc znaleźć skrzyneczki. Czas naglił więc nie mogłem sobie pozwolić na dalsze szukanie. Trzeba będzie przy okazji podjechać i znaleźć.
Kesz ,,Była tu Wąskotorówka'' był niedaleko i z szukaniem też nie było problemów.
Opencaching © mikadarek

Teraz pozostały mi jeszcze skrzyneczki w samym Jarocinie. Pierwsza była przy ,,Skarbczyk''-u,

a druga niedaleko od niego przy ruinach kościoła.

W obu przypadkach ze znalezieniem nie było żadnego problemu.
Na ,,Wieżę ciśnień'' już nie starczyło czasu. Na szczęście dość często bywam w jej okolicach więc następnym razem...