Lipiec, 2012

Standard

Sobota, 21 lipca 2012 · dodano: 21.07.2012 | Komentarze 0

Normalny standardzik...
I nawet fajna średnia wyszła:).

Dom (Chrzan) - praca (Poznań) - dom (Chrzan)

Piątek, 20 lipca 2012 · dodano: 20.07.2012 | Komentarze 0

Kategoria Do i z pracy

Podwójna masakra...

Czwartek, 19 lipca 2012 · dodano: 19.07.2012 | Komentarze 0

Rano do pracy jakoś udało mi się dojechać suchym. Powrót rowerowy do Chociczy to już inna bajka. Wpierw zostałem zmasakrowany przez ulewę kawałek od wyjazdu z pracy. Gdy już doszedłem do siebie to przed Zaniemyślem zostałem zmasakrowany kolejny raz... ulewa, grad, błyskawice. Tu musiałem się schronić w altance ogrodowej na terenie sklepiku z sadzonkami. Po około 20 minutach mogłem jechać dalej bo na niebie pojawiło się słoneczko...
Kategoria Do i z pracy

Standard

Poniedziałek, 16 lipca 2012 · dodano: 16.07.2012 | Komentarze 0

Zwykły standard... Miało być przez Pyzdry ale na niebie się zakotłowało i odpuściłem. W okolicy Dębna złapał mnie deszcz.

Rekord... - Częstochowa

Sobota, 14 lipca 2012 · dodano: 15.07.2012 | Komentarze 3

Dzisiaj umówiony byłem z basergor na poprawienie swoich dystansów dziennych. Celem do osiągnięcia była Częstochowa. Pogoda do połowy trasy była przyzwoita i lekki czołowy wiatr nie przeszkadzał. Dopiero po połowie dystansu, a w szczególności po około 150 km dał nam nieźle w kość. Zaczęły pojawiać się podjazdy co jeszcze bardziej nas męczyło. Na szczęście rekordy dobowe które mieliśmy zaplanowane udało się nam zrealizować, a w czasie jazdy już rozpoczęliśmy rozmowy nad ich poprawieniem...:). W opcję wchodziło 250km lub nawet 300km, ale to dopiero w przyszłym roku.
Rekord dobowy: Chrzan - Częstochowa 229,7km © mikadarek

Nowe butki

Piątek, 13 lipca 2012 · dodano: 15.07.2012 | Komentarze 2

Dzisiaj rowerek dostał nowe butki na jutrzejszą jazdę do Częstochowy...
Author Slick 26x1,5.

Izery - dzień 3 (Singletrek pod Smrkiem)

Środa, 11 lipca 2012 · dodano: 15.07.2012 | Komentarze 3

Ostatni dzień w Izerach. Dziś planowany wyjazd samochodem do Nowego Miasta pod Smrkem i tam zabawa na tamtejszych singlach. Na początek szacun dla tych co to wszystko stworzyli... Traski rewelacja... oznaczone tak że nie da się zgubić (prawie;)). Objechaliśmy 5 czerwonych odcinków plus dojazdowy zielony. Już choruje na kolejny wyjazd w to miejsce... tym razem pod namiot który można rozbić w centrum Singltrek przy fajnym jeziorku. Następnym razem do zaliczenia będą wszystkie odcinki.

Ostatnie spojrzenie na okolice i w drogę do domu...
Izery dzień 3 © mikadarek

Izery - dzień 2 (Izery)

Wtorek, 10 lipca 2012 · dodano: 15.07.2012 | Komentarze 0

Dzisiejszego dnia nastąpił główny punkt programu, czyli jazda po Izerach. Ruszyliśmy w drogę około 8:30. Pogoda zapowiadała się rewelacyjna (narazie). Początek przez Białą Dolinę, Osiedle Huty i drogą przez nieczynną kopalnie granitu do Jakuszyc.

Z Jakuszyc zjechaliśmy do Czech i tam wskoczyliśmy na szlak nr 2 którym długo się wspinaliśmy do góry aby w nagrodę pięknym zjazdem dojechać do wodospadu Mumlawy.

Tu kończyła się pierwsza część dzisiejszej pętli. Teraz wróciliśmy do Jakuszyc i tam pojechaliśmy w stronę schroniska Orle gdzie nastąpiła krótka przerwa.
Izery dzień 2 © mikadarek

Teraz naszym celem był Smrk po Czeskiej stronie. Trasa biegła w większości lekko kamienistymi drogami i czasami asfaltem. Podczas wspinania się zielonym szlakiem pod docelową górę pogoda diametralnie się zmieniła. Zaczęło padać (nawet gradem). Przyspieszyliśmy trochę aby schronić się i przeczekać pod wieżą widokową.

Tak było jak dotarliśmy na górę

a tak jak się przejaśniło

a tu widoczek na Stóg Izerski

Gdy tylko pojawiło się słońce ruszyliśmy dalej, kolejny raz na stronę Czeską...

Trasa biegła przez Predel, Izerkę do mostu na Izerze, a dalej kolejny raz do schroniska Orle. Gdy dojechaliśmy do Izerki drugi raz złapał nas deszcz. Tym razem z burzą... Tu dość niechętnie zdecydowaliśmy że trzeba zmienić dalszą trasę i jak najszybciej uciekać do Szklarskiej.

Po krótkim postoju w Schronisku pogoda się poprawiła i dalsze plany stały się realne:). Ruszyliśmy więc na ,,Samolot''
Izery dzień 2 © mikadarek

i dalej przez polanę Jakuszycką przez rozdroże pod Kopą na Sine Skałki gdzie czekał na nas solidny podjazd:)).

Teraz pozostało jeszcze dojechać do kopalni kwarcu ,,Stanisław'' i do samej Szklarskiej przez Zakręt Śmierci już tylko z górki...

Najbardziej byłem zadowolony że udało się przejechać całą zaplanowaną trasę pomimo że pogoda kilka razy próbowała nam to uniemożliwić:).

Izery - dzień 1 (Karkonosze)

Poniedziałek, 9 lipca 2012 · dodano: 15.07.2012 | Komentarze 1

Ten wyjazd planowałem już od zeszłego roku. Trasy na każdy dzień także były wymyślone z dużym wyprzedzeniem. Na wyjazd zdecydował się też ElGustaff. Termin został wybrany na podstawie prognozy pogody:). Wyjazd nastąpił o 4:00 samochodem ponieważ z PKP zrezygnowałem już na początku planowania... straciłbym przeszło 1,5 dnia rowerowania. Na miejsce dojechaliśmy około 9:00. Szybkie jedzenie i od razu ruszyliśmy na pierwszą zaplanowaną trasę. Na początek rozgrzewkowa krótka trasa po Karkonoszach ze sporym przewyższeniem (1452 m). Wpierw pojechaliśmy drogą Jakuszycką z której odbiliśmy w stronę wodospadu ,,Szklarka''.
Izery dzien 1 © mikadarek

Izery dzień 1 © mikadarek

Dalej trasa biegła Górnymi Reglami szlakiem rowerowym nr 5 aż do momentu z którego rozpoczynał się dłuuugi podjazd na ,,Dwa Mosty''.

Od tego momentu każdy z nas rozpoczną podjazd we własnym tempie, a spotkanie miało nastąpić na mostach. Tu sprawdziło się powiedzenie że za drugim razem mniej boli. Do celu dojechałem równym, intensywnym tempem bez zbytniego zmęczenia.

Kiedy dojechał ElGustaff i chwilę pogadaliśmy rozpoczął się rewelacyjny asfaltowy zjazd do drogi Sudeckiej. Nie napinając się jechało się tam 60 km/h.
Teraz naszym celem był zamek Chojnik. Po drodze mieliśmy do pokonania dwa odcinki szlaków pieszych ale na szczęście okazały się przejezdne dla nas...
Izery dzień 1 © mikadarek

Pod samym zamkiem trzeba było już zejść z rowerów i rozpocząć strome podejście kamiennymi schodami które doprowadziły nas pod same mury zamku.

Z zamku zjechaliśmy czerwonym szlakiem do Sobieszowa skąd skierowaliśmy się w stronę Jagniątkowa i kawałek dalej wjechaliśmy na Dolne Regle którymi dojechaliśmy do Szklarskiej.

Po wszystkim poszliśmy porządnie się najeść i spontanicznie zaliczyliśmy dwa kesze, tym razem nie rowerowo.
Krąg 2000 Azyl Żelaznych Ludzi
Opencaching © mikadarek

SZKLARSKA PORĘBA - MARYSIN

Kalejdoskop

Piątek, 6 lipca 2012 · dodano: 06.07.2012 | Komentarze 1

Dzisiaj krótko. Sprawa do załatwienia w Klęce.
Kalejdoskop 6.07.2012 © mikadarek

W poniedziałek wyjazd w Izery...:). Trasy już zaplanowane:)